otel dekorasyon

başa dön
31 AĞUSTOS
936 defa Okundu

Rixos Otellerinde "Premium" Mimari

Rixos Otelleri'nde "Premium" mimari

Hedef kitlesi çok uluslu konuklardan oluşan Rixos Oteller Zinciri'nin son dönemde yürüttüğü markalaştırma çalışmaları, farkındalık yaratıyor. Her şey dahil hizmet sistemini ultra lüks bir segmente taşıyan grup, "premium" konseptiyle maksimum konfor çıtasını zirveye taşıyor.

Resort ve şehir oteli mantığıyla büyümesini sürdüren Rixos Oteller Grubu, 2015 sonu için Türkiye'de ve yurt dışında toplam 50 adet tesise sahip olmayı hedefliyor. Son dönemde marka çalışmalarına hız veren grup, bu doğrultuda mevcut otellerinin bir kısmını "Premium" konsepte dönüştürüyor. Lüks segment her şey dahil hizmet sistemine 'Butler' servisini de ekleyen Rixos Grubu, üst düzey personel hizmetinin yanı sıra mimari ve iç mimari yenilenmeleriyle, tatil konseptine standart üstü bir bakış getiriyor.

"Premium" algı, mimari planlama aşamasındayken başlıyor.

Mimaride mutlak bir kurgunun olması gerektiğini hemen her tesisinde vurgulayan markanın mimariye bakışında, 'kaliteli malzemenin üst düzeyde ve doğru mekanda uygulanması' fikri yatıyor. Zaten grubun, tatili ultra konforda sunma hedefinin, daha mimari ve iç mimari proje aşamasında belirleyici olduğu tüm detaylardan da görülebiliyor. Buna göre seçilen su arıtma sisteminden yeme içme mekanlarının belirlenmesine, deniz-güneş-kum üçlüsünden eğlencenin süreceği zaman dilimlerine kadar sıradandan uzak  ve elit hizmet, bir bütün olarak sunuluyor.

Tesislerin hem  mimari hem de iç mimari olarak bulundukları coğrafyayla buluşturulmuş olmaları, yer aldıkları çevreye aidiyetlik duygusunu yansıtabilmeleri ve her bir tesisin kendi içinde belli bir hikayeyi taşıyor olması, sunulan hizmetle beraber seçilen yapı ve dekorasyon malzemelerini de bütün olarak üst çizgiye taşıyor. Bu sayede Rixos Otelleri "premium" konseptini yaşatmayı başarıyor.