otel dekorasyon

başa dön
01 NİSAN
1928 defa Okundu

Mobilya koleksiyonu, ilk olarak İSMOB 2015 te tanıtıldı.

"Bienal Home" mobilya koleksiyonu, ilk olarak İSMOB 2015'te tanıtıldı.

Markalaştırma çalışmalarına 2015'te hız veren Bienal Home, uzun yıllara dayanan mobilya sektör tecrübesi ve yepyeni genç markası Bienal Home ile sektör beklentilerini yükseğe taşıyor.

İstanbul Fuar Merkezi CNR Expo’da 27 Ocak-1 Şubat 2015 tarihleri arasında gerçekleştirilen İstanbul Mobilya Fuarı (İSMOB), altı gün boyunca 20.000 yabancı, 90.000 yerli toplamda 110.000 katılımcıya ev sahipliği yaptı. Türkiye’nin en büyük fuarı olma özelliği taşıyan etkinliğe ilk kez katılan  Bienal Home da piyasada yer alan marka koleksiyonlarından oldukça farklı konseptiyle standında yüzlerce misafiri ağırlama fırsatını yakaladı.

 

Bienal Home, mobilya koleksiyonlarının özgün çizgileriyle konuklarını ağırladı!

Ev, otel, dış mekan mobilya ve aksesuar gruplarıyla ISMOB'a katılan Bienal Home, şık standında oturma odası, yemek odası, yatak odası ve  genç/çocuk odası takımlarına yer verdi. Markanın sade çizgilere sahip modern ve özgün fonksiyonel tasarımları, uluslararası sektör marka temsilcilerinin yoğunlukta olduğu organizasyon süresince dikkat çekti. Bienal Home yetkilileri, özellikle piyasada birbirine benzer ya da yakın stildeki mobilya koleksiyonları arasından sıyrıldıkları etkinlikte, hedef kitle olarak bugünün gençlerine ve genç hissedenlerine odaklandıklarını ifade ettiler. Hızlı ve yoğun metropol hayatı içerisinde sıkışan bireylerin, yaşam alanlarında özellikle modern ve işlevsel mobilya tasarımlarını kullanmak istediklerine değinerek, Bienal Home koleksiyonlarının tamamının bu amaç doğrultusunda oluşturulduğunu belirttiler. Tasarım değeri yüksek konsept ürün koleksiyonlarıyla ön plana çıkmak istediklerini belirten yetkililer, ISMOB'ta geniş çaplı tanıtımın ilk adımını atmaktan mutluluk duyduklarını ifade ettiler.